Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Torsdag - 28 april 2011

Av Birgitta - 28 april 2011 14:50

Ännu en morgon när jag vaknar med smärta. Det ligger på en fyr/femma, så än är det inte dags för Betapred. Och min förhoppning är att det ska sjunka undan framåt dagen.

Så var det igår.

Men - idag är smärtan kraftigare så vi får se hur det går.

Allra värst är det när jag rör mig lite häftigt - då skär det till ordentligt. Så mitt huvudfokus just nu är att röra mig med lugna rörelser, mjukt och fint. Tyvärr är det rakt emot min personlighet. Jag gillar att göra saker fort. Men idag går det inte - utan skärande smärta.

Skit, skit, skit!!! För att uttrycka det milt.....


Jag hade en ambition i går kväll att pallra mig iväg till gymet nu på morgonen - men den ambitionen är övergiven.

Nu ska jag ägna mig åt att dricka kopiösa mängder med vatten. Kanske kan det göra susen.


Och golf ska jag definitivt spela idag. Det ska mycket till innan jag ställer in en golfrunda. En fyr/femma i kroppen går att spela med. Man tar lite långsammare steg och håller andan just när man slår till. Det kanske inte blir så bra resultat - men det är i alla fall roligt!! Och i det här landet åker man för det mesta golfbil så jag slipper gå hela rundan.

Kanske är jag korkad - men mentalt mår jag bra av det.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 11 augusti 2023 11:08

Fortfarande frisk från mitt 23 år långa helvete med uretrit!! Och är fortfarande förundrad - och inser att jag verkligen var SJUK.  I april var det 5 år sedan jag - starkt påhejad av min man och en väninna - fattade beslutet att ta en stor dos Be...

Av Birgitta - 5 april 2020 16:23

Det är knappt två år sedan jag skrev mitt förra inlägg: FRISK!!!!   Och - jag är fortfarande FRISK!!!   Efter att jag börjat med min dagliga dos av Betapred fortsatte jag - av bara farten - att ta maxdosen av Celebra varje dag ända tills jag ...

Av Birgitta - 24 juli 2018 09:25

Det här blir ett långt inlägg - men jag måste bara berätta.......   Det är flera år sedan jag skrev något här och jag ber om ursäkt att jag inte svarat på frågor, men luften gick ur mig. Orkade inte längre berätta om mitt elände. Hade fullt upp m...

Av Birgitta - 17 september 2016 10:44

Hemma - efter en 5 dagars tripp till Irland tillsammans med goda vänner. Vi har haft underbara dagar. Spelat golf på 4 fantastiska banor, ätit god mat, bott på bra hotell.   Haft tur med vädret, sol och nästan vindstilla hela tiden förutom några ti...

Av Birgitta - 31 augusti 2016 06:46

Det är en fantastisk morgon idag! Absolut klarblå himmel - och solen lyser på trädtopparna. Kommer att bli en vacker dag. Perfekt för att hänga ut tvätt - och gå en golfrunda.....  Kanske en sista tur i svampskogen......   Har hittat massor med kan...

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards