Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Söndag - 27 mars 2011

Av Birgitta - 27 mars 2011 10:58

Nu är det äntligen klart!!!

Nu finns det ett forum för oss med Kronisk Uretrit.


Forumet är ganska enkelt uppbyggt. Vi har skapat fem kategorier:

-   Allmänna frågor om Uretrit

-   Läkemedel

-   Hälsokost

-   Alternativa behandlingar

-   Uretrit.se-frågor/kommentarer


Tanken är sedan att ni som har någon information - eller fråga - som rör uretrit väljer en kategori, skapar en tråd, och skriver in er text eller fråga. Och att någon annan - eller jag - svarar eller kommenterar.

Om ni har ideér om fler kategorier så lägg ett mail till kontakt@uretrit.se.


Just nu är där alldeles tomt, men jag hoppas att ni alla som har delat med er av era kunskaper och erfarenheter, tips och frågeställningar successivt kan fylla forumet så att all den informationen blir enklare att hitta och överskådligare än att leta i mina gamla bloggar. www.uretrit.se kommer såklart att finnas kvar.  Det finns en länk till forumet från första sidan på webben.


Vem som helst kommer in i forumet - men för att skapa en tråd, eller svara på ett inlägg måste man först registrera sig och sedan logga in. Men - man behöver aldrig ange sitt fulla namn, man jobbar med en identitet som man väljer fritt. Man måste ange sin mailadress - men den visas aldrig.


Just nu finns där 2 identiteter registrerade: en Admin - som är den id jag kommer att använda för rent administrativa aktiviteter. Dessutom har jag registrerat mig som Birgitta. Dvs den id jag kommer att använda när jag vill lägga in något eller svara på inlägg.


När man loggat in finns en flik som heter KONTROLLPANEL. Några saker där är viktiga att känna till:

Under fliken PROFIL:

-   Ändra profil --->  inget behöver fyllas i

Ändra signatur --> valbart

Ändra kontoinställningar - här kan man ändra sin mailadress och sitt lösenord - om man så önskar


Under fliken INSTÄLLNINGAR:

Ändra globala inställningar - här kan du styra en del funktioner för hur ditt id ska hanteras


Så - här är länken till forumet:

www.uretrit.se/forum


Detta ska bli riktigt spännande....... Jag vet att ni är många som har massor med information och ideér och jag tror det finns många som har frågor eller tankar kring uretrit. Jag hoppas verkligen att ni alla vill hjälpa till att fylla forumet så att det kan bli ett verktyg för att öka kunskapen om - och bidra till lindring av - detta gissel som heter Kvinnlig Kronisk Uretrit.






 
 
Ingen bild

Kaktusblomman

23 juni 2011 23:43

Hej!

När jag försöker gå in på forumet säger Norton
fäljande:

Du har försökt att komma till:

http://uretrit.se/forum/viewforum.php?f=10


Detta är en känd skadlig webbsida. Du bör INTE besöka den här sidan. I utförlig rapport får du en förklaring av säkerhetsrisken som finns på den här webbplatsen.

Den här webbsidan har blockerats av säkerhetsskäl. Besök Symantec för att få mer information om nätfiske och Internetsäkerhet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 11 augusti 2023 11:08

Fortfarande frisk från mitt 23 år långa helvete med uretrit!! Och är fortfarande förundrad - och inser att jag verkligen var SJUK.  I april var det 5 år sedan jag - starkt påhejad av min man och en väninna - fattade beslutet att ta en stor dos Be...

Av Birgitta - 5 april 2020 16:23

Det är knappt två år sedan jag skrev mitt förra inlägg: FRISK!!!!   Och - jag är fortfarande FRISK!!!   Efter att jag börjat med min dagliga dos av Betapred fortsatte jag - av bara farten - att ta maxdosen av Celebra varje dag ända tills jag ...

Av Birgitta - 24 juli 2018 09:25

Det här blir ett långt inlägg - men jag måste bara berätta.......   Det är flera år sedan jag skrev något här och jag ber om ursäkt att jag inte svarat på frågor, men luften gick ur mig. Orkade inte längre berätta om mitt elände. Hade fullt upp m...

Av Birgitta - 17 september 2016 10:44

Hemma - efter en 5 dagars tripp till Irland tillsammans med goda vänner. Vi har haft underbara dagar. Spelat golf på 4 fantastiska banor, ätit god mat, bott på bra hotell.   Haft tur med vädret, sol och nästan vindstilla hela tiden förutom några ti...

Av Birgitta - 31 augusti 2016 06:46

Det är en fantastisk morgon idag! Absolut klarblå himmel - och solen lyser på trädtopparna. Kommer att bli en vacker dag. Perfekt för att hänga ut tvätt - och gå en golfrunda.....  Kanske en sista tur i svampskogen......   Har hittat massor med kan...

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards