Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Birgitta - 3 mars 2011 07:58

Jubel och fröjd!!!   Visst var det så Mattis brukade säga?

Är det något man har lärt sig efter att ha dragits med en kronisk åkomma i många år så är det att uppskatta de dagar och stunder när åkomman lägger sig till ro. Och att inte ta något för självklart eller givet.

Bara den stora lyckan - som nu idag - att vakna utvilad och inse att man faktiskt sovit större delen av natten. Bara ETT enda toabesök!!! Kors i taket!!

Eller den om möjligt ännu större lyckan - som i går & förrgår - att få en hel dag utan några som helst uretrit--besvär.

Igår sken solen, både rent bokstavligt och sjukdomsmässigt, på hela mig.

Jag svävade fram. Njöt av fullständig smärtfrihet.


Idag är himlen utanför fönstret täckt av moln - men min uretrit-sol lyser fortfarande.

Jag tänker faktiskt inte grubbla över varför jag blev så dålig för några dagar sedan - eller varför jag helt plötsligt inte är det längre.

Jag tänker bara vara....

Och gå på gym.

Och baka.

Och stryka.

Och pyssla inför besök av syster & svåger i helgen.


Och så kan jag inte låta bli att dela med mig av några av mina kossor igen....

  


  


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards