Alla inlägg den 21 april 2010

Av Birgitta - 21 april 2010 07:27

Egentligen är det ju dags för en liten jubileums-fanfar igen: 200 dagar har jag suttit framför min PC och skrivit av mig min sorg eller glädje över hur kroppen mår.

Tänk om jag hade kunnat jubla denna dag - men så är det tyvärr inte.


En riktigt jobbig tisdag har följts av en jobbig natt. Jag försökte verkligen förbereda på bästa sätt - tog en Tradolan och la mig på min elektriska värmedyna med maxkapaciteten på. Och då blir det varmt!!! Och låg länge och riktigt kände hur värmen nästan gick rakt igenom kroppen till slut.

Jag somnade visserligen - men har varit upp sex gånger i natt, och varje gång har jag kissat 5 droppar småspik - har det känts som. Så attans ont hela

tiden.......

När jag vaknade den sista gången - vid 6-tiden - tog jag fram värmedynan igen och så låg jag med den på magen i en timme innan jag gick upp.

Och det tror jag var en bra idé - för just nu gör det mindre ont än vad det gjorde i går.

Har grundat med en Tradolan också - så nu håller jag alla tummar jag har att den här dagen blir trevligare än gårdagen.

Till sist en bild på min värmedyna - inte så vacker, men funktionell......

  

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards