Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Birgitta - 2 februari 2010 06:23

Denna uretrit! Den gör livet till en 'happpening' - i negativ betydelse. Man vet aldrig hur dagen kommer att bli. Blir det en dag fylld av smärta och kramper, eller en dag där jag visserligen inte har ont men måste springa på toaletten en gång i halvtimmen, eller - en dag som är helt fantastisk?

För att inte tala om nätterna!  Får jag sova - eller....???


Det kan svänga fram och tillbaka utan någon - för mig - tydlig anledning.

Spännande - kan man kanske tycka! Frustrerande - tycker jag.


Gårdagen var en riktigt jobbig dag. Jag hade konstant ont i urinröret. Inte kramper men kraftig smärta. Tog Tradolan men det hjälpte ingenting. Det släppte inte helt, bara lättade lite framåt kvällen.

Första delen av natten var också besvärlig. När klockan var 2:44 var jag uppe på mitt fjärde toa-besök sedan 23:00 (ca). Inget kul! Jag somnade om mellan varje gång, men det är trist att vakna och se att klockan bara är en timme mer än förra gången man var uppe.

Fast - jag försöker ta det positivt: 'tänk vad många timmar jag har kvar att sova! Behöver inte gå upp på riktigt på länge än....!'


Just nu sitter det en dov molvärk och stör lite - men det gör inte alls lika ont som igår. Det är riktigt skönt. Jag hoppas det håller sig på denna nivå idag.

Sitter nu och väntar på hantverkare som ska fixa lite i vårt kök idag. Dom hotade med att komma mellan 6:30 och 7 - men än har dom inte dykt upp.




Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards