Alla inlägg den 16 mars 2016

Av Birgitta - 16 mars 2016 09:23

Det fungerade!!!


Den elaka smärtan klingade bort framåt dagen och kl 13:48 stod jag vid första utslaget på golfbanan - i princip helt smärtfri.

Hade inga problem att gå hela rundan - en rask promenad på ca fyra timmar - eller att svinga klubban. Så skönt!


Det fantastiska hände dessutom att jag gjorde mitt livs första EAGLE, dvs fick bollen i hål på två slag under par.  I det här fallet var det ett långt par 4-hål. Hade ett hyfsat bra utslag och även andra slaget kändes rätt bra, men hade inte en tanke på att det blev SÅ bra. Man ser inte riktigt vad som händer för bollen ska över en liten kulle och när jag kom fram till green gick jag och min spelpartner flera varv runt greenen och letade efter min boll i ruffen - innan vi tittade ner i hålet. Och där låg den!!  Urkul!

Så nu har jag gjort en Hole-in-one och en eagle. M har inte gjort något av detta......    


Natten till idag har varit bra - bara ett toa-besök!!  Och just nu kan jag svagt ana molsmärtan, men blir det inte värre än så här så ska jag inte klaga.  Idag ska det städas, på lördag får vi besök av goda vänner som stannar över hela påsken.



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards