Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Birgitta - 23 mars 2011 17:14

Idag blev det ingen långpromenad. Ingen promenad alls, faktiskt. Det blev en dag av trängningar. Framförallt på förmiddagen.

Jag sprang säkert på toa en gång i halvtimmen fram till lunch. Sedan lugnade trängningarna ned sig - men däremot inte urinblåse-irritationen. Även om jag sluppit den hemska smärtan så blir jag så less på att hela tiden känna min urinblåsa.

Att gå till gymmet finns inte på kartan en dag som denna. Visserligen går det nog bra att sitta och dra i redskapen, men hoppövningarna...... När hela ens innanmäte hoppar med blir det lite jobbigt.


Så jag har hållit mig inne och tittat ut på det vackra vädret. Enda trösten har varit att det verkar vara ordentligt blåsigt - så det är nog inte så skönt att gå ut som det verkar   (surt sa räven......)


M har ägnat hela dagen åt att försöka fixa ett forum åt mig - ett uretrit-forum. Men det verkar lättare sagt än gjort. Det finns färdiga system att använda men dom är inte precis självinstruerande. Vi får väl se hur det får. Jag har inte gett upp hoppet om att det ska finnas ett forum kopplat till web-sida & blogg så småningom.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards