Alla inlägg den 3 april 2016

Av Birgitta - 3 april 2016 09:16

Det gick verkligen URUSELT!!!   Med golfen alltså. Spelade som en riktig kratta. Det enda jag kan glädja mig åt är att jag lyckades göra par på sista hålet. Banans näst svåraste hål. Allt annat var riktigt dåligt.

Men - när resultat-listan kom via mail i går kväll så stod jag som tvåa bland damerna. ????  Med mycket bättre resultat än vad jag hade. Och för M var det tvärtom.

Troligen har den som knappade in resultatet i datorn blandat ihop våra scorekort, så jag fick M´s poäng och han fick mina.

Vi ska försöka reda ut et här idag, men han som är ansvarig på golfklubben har åkt på semester så vi får väl se hur det går.......


Med uretriten gick det sisådär. Det blev besök på både toaletter och i busksnår. Men - jag kan absolut inte skylla mitt dåliga spel på min kropp. I alla fall inte urinröret.

Det mesta sitter faktiskt i huvudet. Tittar upp för fort. Kroppen gör inte det huvudet säger åt den att göra, osv..... Man kan tycka att det ska vara lätt att slå på en liten boll som ligger stilla - men icke.


Nåväl - idag är en ny dag. Och idag är det dags igen. En ny golfrunda tillsammans med goda vänner. Dock ingen tävling idag.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards