Alla inlägg den 8 april 2011

Av Birgitta - 8 april 2011 22:03

För knappt en vecka sedan skrev jag ett desperat mail till min läkare och bönade och bad att hon skulle stoppa in mig mellan någon av sina patienter under nästa vecka. Men hon är väldigt fullbokad och det enda besked jag fått är att kanske, kanske kan det komma en återbudstid.

Jag var verkligen dålig och kände så starkt att det verkligen var dags för en ny omgång Dermovat.

Men jag tog mina två doser Betapred, en på lördagen och en på söndagen. Måndagen kändes rätt OK - och sedan dess har jag varit bra. Lite mycket toaspring på nätterna - men i övrigt bra.

Så just nu känner jag inget som helst behov av någon Dermovat.


Nu nästan skäms jag för mitt desperata mail.....  Jag var ju hos henne veckan innan och då kändes det ganska bra. Sedan kom dippen och med den desperationen.

Stön!!

Jag känner mig faktiskt lite larvig.

Å andra sidan är jag så enormt glad att jag mår så pass bra som jag gör för det mesta nuförtiden. Jag bara önskar att jag visste exakt varför. Troligen är det min kombination av läkemedel, hälsokost och undvikande av vissa maträtter som är nyckeln för mig.

Jag önskar så att alla ni andra också hittar era nycklar - för tyvärr finns det nog ingen universalnyckel för denna uretrit......





Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards