Alla inlägg den 23 juni 2016

Av Birgitta - 23 juni 2016 21:10

Det underbara smärtfria tillståndet höll i sig knappt en dag - sedan var det kört igen.....

Jag var t o m så dålig att jag fick hyra en golfbil för att kunna ta mig runt golfbanan i tisdags.

Men igår var jag hos reflexologen igen, och samma sak hände: smärtan försvann och nu - kvällen efter - är den fortfarande borta.

Ny tid bokad nästa onsdag. Sedan åker hon på sommaräventyr och jag flyger 'hem' till Sverige.  Så det blir ett par månaders uppehåll. Får se hur det går.

Men - jag har nu inhandlat C-vitamin. Feg som jag är ville jag först kolla med mina två uretrit-läkare i Sverige. Jag skickade artiklarna till dom och deras spontana kommentar var att 'det är bara att testa'.

Ni som läser de kommentarer jag får ibland ser också att Margareta - av andra skäl - uppmanats att äta C-vitamin och att det påverkat hennes uretrit positivt. Så kanske ligger det något i det som står i artikeln.

Så - nu ska här testas.....


Kan det vara så enkelt????


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards