Alla inlägg den 12 juni 2016

Av Birgitta - 12 juni 2016 23:42

Snart dags att krypa i säng.

Gårdagen blev en riktig berg-och dalbana vad gäller uretriten.

Urjobbig morgon, det lättade en stund mitt på dagen, sedan satte det i gång igen.

Sammanfattning: det blev en dag då jag i princip inte gjorde någonting. Inte ens den fotobok över resan till Acorerna som jag planerade. Hade helt enkelt ingen ork över. All energi gick åt att hantera smärtan.

Under den korta stund mitt på dagen när det lättade var jag duktig och bäddade rent i våra sängar plus tvättade sängkläderna. Så något vettigt blev det faktiskt gjort, trots allt. Men det var det enda.


Idag har det varit lite bättre - t o m ganska mycket bättre. Känner fortfarande av mitt urinrör, men inte värre än att jag har gått ett varv på golfbanan. GÅTT!!!  Och spelat ganska hyfsat.

Däremot avstod vi från att åka in till Lissabon tillsammans med goda vänner och se på en parad, plus äta middag på någon trevlig restaurang.  Det kände jag mig inte redo för.



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards