Alla inlägg den 26 april 2016

Av Birgitta - 26 april 2016 09:02

Jag är inne i en period där livet verkligen är underbart!


Det är idag precis en vecka sedan som jag var så fruktansvärt dålig så jag bara ville lägga mig ner och dö. Eller i alla fall byta ut min kropp mot en annan.

På något mirakulöst sätt så försvann allt det onda så smånimgom och sedan torsdagen förra veckan har jag känt mig totalt uretrit-fri.  Eller i alla fall uretrit-symptom-fri......

Och ni som vet vad jag talar om - ni förstår känslan.  

Man blir så lätt i hela kroppen när smärta och kramper försvinner.

Man kan röra sig obehindrat utan att det skär knivar genom underlivet.

Man behöver inte hela tiden ha koll på var närmaste toalett är.

Det är inte en plåga att röra sig.

Det är helt enkelt UNDERBART!!!


Dessutom har vi äntligen fått lite vårvärme här nere. Vilket innebär att det är ungefär som svensk sommar.

Mars & april var ovanligt regniga och blåsiga, men nu har vi absolut klarblå himmel och uppemot 20 grader i skuggan.

Dags att plocka fram shortsen - eller i alla fall capri-byxorna.......


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards