Alla inlägg den 22 april 2016

Av Birgitta - 22 april 2016 16:52

Min kropp mår bra idag också!!!

Kors i taket!!!

Jag njuter varenda sekund som jag kan gå och röra mig utan en skärande smärta i underlivet.

En massa energi får jag också.

Började dagen med att dels inhandla en massa oasis, dels köra till ett av de IKEA-varuhus vi har här krig Lissabon och inhandla SKUBB (tror jag dom hette). 12 stycken. Ska användas för att hålla ordning på mina skor så att dom inte ligger i travar utan är snyggt inpackade i varsin liten låda, som man kan stapla på höjden - och öppna framifrån. Dvs utan att behöva lyfta hela högen.

BRA!

Oasisen var för att fixa några snygga blomsterarrangemang inför en middag som vi ska ha på söndag. Blev så inspirerad när jag gick 'kursen' för några veckor sedan. Åkte också ut till vår golfbana och plockade på mig gröna blad och kottar för att använda tillsammans med dom nejlikeblommor som har stått i en hink med vatten sedan mitt marknadsbesök häromdagen.

Har insett att nejlikor är suveräna blommor att göra arrangemang med. Hållbara och finns i en massa olika färger.

Det jag lärde mig på 'kursen' är att om en nejlika inte är riktigt öppen så kan man pilla upp den med fingrarna......

Den tål det!!!! Hade jag absolut ingen aning om, men det fungerar. Så jag har 'öppnat' nästan alla mina nejlikor så att dom blir lite större och ser mer utslagna ut.

Här är resultatet av dagens blomsterarbete:

       

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards