Alla inlägg den 21 april 2016

Av Birgitta - 21 april 2016 19:28

Igår ropade jag hej lite för fort - eländet satt i hela dagen. Men idag kan jag verkligen säga att det är över för denna gång.


Så underbart skönt det är när det spända, krampande urinröret helt plötsligt känns mjukt igen. Och vid toabesöken känns det inte som taggtråd som ska ut.

T o m trängningarna är borta.

Gick en runda på golfbanan - GICK!!! utan smärta - och behövde bara besöka en toalett EN gång.


För vanliga människor (som jag också var för 20 år sedan) är det självklart att så fort blåsan är tömd så känns den inte längre. För mig är det OFTA så att jag hela tiden känner mitt urinrör/min urinblåsa. Även när den är nytömd.   I början höll detta på att göra mig fullständigt galen. Jag kröp på väggarna för att denna känsla inte ville ge med sig. Till slut inser man att det är bara att gilla läget. Så här är det.

Men - t o m detta har jag sluppit idag.


Idag mår min kropp riktigt bra!!!



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards