Alla inlägg den 6 april 2016

Av Birgitta - 6 april 2016 08:13

Kors i taket!!!

Det gick över UTAN Betapred.

I går morse satt jag här och kved , ville helst inte röra mig överhuvudtaget och funderade på om livet var värt att leva. Så fruktansvärt ont hade jag.

Men efter någon timme sjönk smärtan undan - utan att jag ätit någon cortison. Den försvann inte helt, men blev klart hanterbar och det kan jag leva med.

Och då kunde jag faktiskt få på mig kläder och köra iväg till 'målar-garaget' och vara där några timmar.


Detta har ALDRIG hänt förr. Att kramper och skärande smärta försvinner av sig självt.....   Det vanliga har varit att när det sätter igång på det viset då tar det ett antal Betapred-doser (ibland också Glytrin-spray i näsan) för att det ska lugna ner sig.

Kan det vara så att all den ingefära jag stoppar i mig, plus de egna Dermovat-insprutningar jag gör ca en gång/vecka inte gör så att skoven håller sig helt borta, men att dom blir kortare/lindrigare än tidigare??


M konstaterade just det igår em - när jag t o m var så bra så vi kunde gå ut och äta middag på stan - att jag inte blir fullt lika dålig så länge nuförtiden, och inte lika ofta.

Att detta aldrig kommer försvinna helt och hållet - det har jag insett för länge sedan. Men om jag kan hålla det på denna nivå - då blir jag faktiskt lite lycklig. Då är livet drägligt - för det mesta.


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards