Alla inlägg den 5 april 2016

Av Birgitta - 5 april 2016 09:16

Så var det dags på allvar igen!!!

Den här natten har varit riktigt jobbig och nu sitter jag här med ett krampande urinrör och vet inte var jag ska ta vägen.

Det gör så fruktansvärt ont så jag vill bara krypa ur mitt skinn och försvinna.

Dags för en ny Betapred-kur!!!Det är ca en månad sedan sist så det borde vara OK. Vill helst inte, men så här kan jag inte ha det.

Tisdagarna är mina 'målar-dagar'. Mellan 9 och 13 är vi 6 - 7 damer i varierande åldrar (från 40 och uppåt) och nationaliteter, som träffas i källarvåningen/garaget hos en konstnär och är kreativa.

Fantastiskt roligt är det och jag värdesätter dom stunderna, men idag vet jag inte om jag klarar av att ens ta mig dit.

Varenda steg jag tar är som att få en kniv uppkörd i underlivet. Inget kul alls.

Å andra sidan så är målandet ett bra sätt att tänka på något annat än mitt urinrör. Fast när det är så illa som idag då tar eländet över allt. T o m målandet.

Jag har hållit på med målandet i två år nu, väggarna här hemma är fulla, mina barn har tagit ett antal plus att jag har sålt sex tavlor. Det är kul att folk gillar det jag gör....

Här kommer ett exempel, den heter 'Grön nebulosa':

 

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards