Alla inlägg den 4 april 2016

Av Birgitta - 4 april 2016 09:09

Nu är det på gång igen   


Har visserligen bara varit uppe två gånger i natt - och det är bra - men när jag vaknade nu på morgonen så sitter den irriterande, svidande smärtan där igen. Inte så illa så att jag inte kan gå (så djävulen kanske var att ta i.....) men tillräckligt för att jag ska bli ledsen.  VILL INTE HA ONT!!!!!


Som tur är är det inte golfväder idag. Portugals atlantkust är genommulen och det regnar ordentligt.


Men - det ska hända roliga saker idag i alla fall. Jag hoppas att det blir roligt - så jag får bort tankarna från min eländiga kropp.

Det ska startas en svensk-kör. Det finns en svenska som spelar cello i någon av Lissabons synfoniorkestrar och hon har tagit på sig försöket att få igång oss som gillar att sjunga. Första träffen är nu om drygt en timme. Jag har ingen aning om hur många som kommer, eller vad vi ska sjunga, så det kommer att bli en intressant förmiddag.

En tanke är nog att vi ska kuna ställa oss upp på Valborgsmässoafton (Svenska Klubben brukar anordna någon form av firande) och klämma i med 'Sköna Maj', 'Vintern ra...' och 'Flamma stolt...'.

Vi får väl se hur det blir med det......  det är bara några veckor dit.......


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards