Alla inlägg den 31 mars 2016

Av Birgitta - 31 mars 2016 09:21

Det håller faktiskt i sig - mitt nästan uretrit-fria tillstånd. Nästan - för helt borta är den inte, uretriten, känns lite svagt hela tiden. Ligger och lurar så smått. Men inte värre än att jag kan röra mig obehindrat och det är mycket värt bara det.

Fick en uracyst-behandling i måndags.

Egentligen två veckor för sent, tanken är ju att jag bör fixa denna behandling en gång/månad. Men tiden jag hade för två veckor sedan avbokade jag för just den dagen var jag så dålig så att få en kateter instoppad i urinröret var inte något jag ville utsätta mig för.

Har gett mig själv två Dermovat-omgångar också. Försöker fixa det en gång i veckan.

Plus ingefäran förstås.


Vad gör man inte för att hålla den sketna inflammationen på avstånd så man kan leva ett drägligt liv.....


Sitter ju numera i en lägenhet inte långt från Atlantkusten och det är fascinerande att se hur olika havet beter sig. För någon dag sedan var det alldeles kav lugnt i luften, dvs ingen vind överhuvudtaget, men någonstans måste det ha blåst ordentligt för dom vågor som kom inrullande mot kusten var enorma. Och ljudet dånande. Så häftigt!!

   

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards