Alla inlägg den 12 mars 2016

Av Birgitta - 12 mars 2016 11:07

Nu är en vecka på Gran Canaria slut. Om någon timme går transporten till flygplatsen.

Det har spelats golf VARJE dag. Gått riktigt bra faktiskt. Banan vi spelat på flest gånger - Meloneras - är helt fantastiskt underbar. Så vacker och välskött.

Men ont har jag haft, mer eller mindre hela tiden. Fast jag åt en rejäl dos Betapred de första dagarna. Och fick TVÅ Dermovat-sonderingar förra veckan hemma i Sverige. Blev ett kraftigt skov denna gång, som fortfarande sitter i.

Vet inte varför det blir på detta vis.

M har hyrt golfbil varje dag eftersom han är ganska nyopererad i knäet, så jag har åkt bil större delen av spelet jag också. Vill helst gå, men det får vara någon måtta på hur mycket man plågar sig själv.

Jag har försökt hålla samma nivå på intag av ingefära som hemma, men inte lyckats riktigt. Ska sätta full fart på det när jag kommer hem.

Jag trodde ju fram till för drygt en vecka sedan att denna ingefära var min nya räddning. Nu vet jag inte längre, men jag ska inte ge upp. Det här elaka skovet kanske kommer för att jag haft miljöombyte. Först fyra dagar i Sverige och sedan en vecka här.

Ska i alla fall bli skönt komma hem igen. Hur härligt och kul det än är att komma bort och se nya miljöer tillsammans med goda vänner, så är nog hemma ändå bäst.

Fast - hit åker jag gärna tillbaka.......

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards