Alla inlägg den 5 mars 2016

Av Birgitta - 5 mars 2016 10:08

Sitter pa Lissabons flygplats pa vag mot en veckas golfande pa Gran Canaria.

Skulle vara riktigt bra - om inte bara den elaka uretriten tagit min kropp i besittning.

Just nu kanns det som att ha ett brinnande eldklot i underlivet. Nar jag sitter still, vill saga.

Sa fort jag forsoker ga sa skar det som knivar genom hela mig.

Borjade kanna det har i gar morse och satte igang en Betapred-kur, men an har det inte gjort nagon nytta.


Och detta elande fast jag var i Sthlm i veckan och lyckades fa TVA Dermovat-sonderingar.


Och mina kara ingefara!!!   Har den slutat fungera??


Ar det darfor detta skov slagit till, manntro??   Jag var nastan helt jattebra innan behandlingarna.....


Tank om man kunde lamna sin kropp ett tag.  Det ar sa svart att vara trevlig och social med denna smarta, for att inte tala om att spela golf.

Om det har sitter i morgon nar vi ska borja spela, da blir det till att hyra golfbil, att ga finns inte pa kartan.

Och spelet blir lidande. Vid svingen blir det med automatik sa att magmusklerna jobbar. Inte skont nar det gor sa ont.


Hoppas, hoppas det slapper snart.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards