Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Birgitta - 1 mars 2016 08:09

Är 'hemma' i Sthlm några dagar för att träffa barnbarn, urolog, frisör och några vänner. 

Kallt är det, är inte van vid minusgrader, men solen lyser så det är vackert ute.


Har naturligtvis berättat för min läkare om mina ingefära-erfarenheter, men hon tyckte ändå 

att jag skulle ha en liten sondering med Dermovat. Så det fixades igår.

Faktum är att denna natt har varit den sämsta på över en månad.

Beror det på Dermovaten, eller är det helt enkelt bara dags för ett litet uretrit-skov igen?

Trots ingefäran?


Får se hur det hela utvecklar sig.


Jag hoppas att det bara var ett skrämskott för idag ska jag på 'Spökvandring för barn' i Gamla Stan

med mina två barnbarn. Ska bli intressant se hur det är upplagt.

Vore trist om jag helt plötsligt hamnade i uretrit-problem, eller hur?

Extravarma strumpbyxor är inhandlade, med cashmere i. Ska väl bli varmt så jag inte blir kall om rumpan!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards