Alla inlägg den 26 april 2014

Av Birgitta - 26 april 2014 16:45

Humöret fortsätter sjunka!!

Jag håller nästan på att ge upp!

Sedan den 10 april har jag fått TRE Uracyst-behandlingar, EN sondering med Dermovat-inläggning och ätit  en hel omgång Betapred, dvs 12+10+8+6+4 utspritt över två dagar.

Dessutom mina 2*60 mg Arcoxia/dag, plus Xatral OD, plus ett antal omgångar 400 mg Ibuprofen OCH sovit på värmdyna.

Men inte försvinner smärtan för det.

Vad ska jag göra??

Jag har bett om starkare smärtlindring, dvs receptbelagd men får ingen.

Orkar snart inte gå omkring och hela tiden ha så ont så jag knappt kan röra mig.

Ibland kan det släppa för en timme eller så - och då blir jag så ofantligt lätt i hela kroppen, men sedan kommer det tillbaka igen.

Ibland känner jag inget om jag håller mig stilla, men så fort jag börjar röra på mig så skär det som knivar vid varenda steg. Ibland hjälper det inte att vara stilla - det gör svinont hela tiden.

Puh!

Jag längtar tillbaka till januari & februari. Varför fick jag inte behålla det underbara tillståndet??

Ska jag behöva ha det så här under resten av mitt liv?   Jag 'firar' snart 20-års jubileum av detta elände.....


Ja - ni hör hur jag låter....... Uppgiven är bara förnamnet........

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards