Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Birgitta - 12 februari 2014 11:37

Mitt underbara välsignade tillstånd håller i sig!! Jag får små känningar ibland, men dom sjunker undan alldeles av sig själva, utan hjälp av Betapred.  Jag är inte ens i närheten av att behöva ta dessa piller.

Har jag äntligen - efter alla dessa hemska år - hittat det som lindrar min uretrit?   Vågar inte riktigt tro det än. Tar inget för självklart, men är så ofantligt glad.

Något annat som gör mig glad är att jag har börjat måla - igen. Höll på en hel del för över 20 år sedan men har inte rört en pensel på länge, länge nu - förutom att måla väggar och tak i sommarhuset. 

En av mina nyfunna golfväninnor är konstnär och hon har startat en liten grupp (vi är fem) som träffas varje tisdag fm i hennes ateljé-garage och målar, med henne (R) som inspiratör, guide, rådgivare och peppare. Timmarna flyger iväg - det är SÅ roligt!!

Här är början på min första lilla tavla - långt ifrån färdig visserligen, men ändå.....

 

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards