Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Birgitta - 3 februari 2014 08:46

Är tillbaka i Cascais efter en liten tripp ner till Algarve. Vi hade tur att evenemanget nere på Algarve var just ons/tors/fre i förra veckan för vi hade bra väder därnere medan det tydligen varit busväder här i Cascais.

Tre dagar av golftävlingar tillsammans med 108 kvinnor från nästan hela Europa - dock ingen representant från Sverige. Jättekul - och jag spelade någotsånär hyfsat. Tror (!!) jag kom trea i min kategori - och det är ju OK.


Men det allra bästa var att min uretrit höll sig helt borta. Kände inte av den alls. Kunde gå obehindrat, slå obehindrat och njöt av varenda sekund.  Däremot på lördagen, när det var dags för hemfärd,  kom den sakta krypande, men inte värre än att jag stod ut. Igår fick jag en timmes zonterapi igen - och  jag kände hur smärtan sjönk undan. Det är fantastiskt. Det är som att den behandlingen får hela kroppen att slappna av.


Jag för ju statistik över min uretrit och när jag jämför december 2013 med januari 2014 kan jag knappt tro att det är samma kropp det handlar om. Något hände kring årsskiftet. Jag har skrivit om det tidigare - här kommer det igen:

I november började med Vagifem och strax före jul fick jag min första zonterapi-behandling (förutom den som jag fick mitt i sommaren och som fick mig att börja ana dess effekt) plus i slutet av december började jag spraya kroppen varje kväll med magnesiumolja (brist på magnesium kan vara orsak till kramper).

Under december månad var jag uppgiven och ledsen - i januari har jag fått ett nytt liv.

Se själva:   t 


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards