Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Birgitta - 17 januari 2014 17:48

Peppar, peppar - ta i trä - och alla andra ramsor för den delen.....

Uretriten håller sig borta!!!!

Dom känningar jag skrev om senast försvann helt och veckan har hittills varit underbar. T o m golftävlingen i tisdags gick bra, jag kom tvåa. Och inte regnade det heller....

Det har det däremot gjort idag. Ordentligt!! Och åskat dessutom. Men det gör inget, har pysslat inomhus och förberett en liten middag för några vänner.

Jag går omkring och nyper mig i armen ibland. Är det samma kropp jag befinner mig i som före Nyårsafton?? Den kropp som under december gjorde så ont vareviga dag så jag knappt kunde röra mig?? Svårt att tro faktiskt. Funderar på VAD som orsakat denna påtagliga förbättring.  Det är tre saker som kan vara orsaken - antingen någon enskild - eller alla tre i kombination:

1    Vagifem - som ju bara gör nytta på oss 'gamla tanter', vill egentligen inte, men har insett att jag behöver det

2    Zonterapi - tror jag faktiskt är den största anledningen till den förbättring jag upplever, får en timmes behandling en gång/vecka

3    Magnesium-oljan - sprayar 7 duschar på magen varje kväll - tror det är en bidragande orsak till att kramperna är borta

Jag äter fortfarande mina piller, dvs Arcoxia, Xatral OD och Membrasin - vågar inte sluta med någon av dom, men helt klart har det ju inte räckt med bara dessa piller. 

Till alla er därute som kämpar med er uretrit: testa zonterapi!!!


Ser på nyheterna att snön och vintern kommit till Sverige nu. Kul för er som gillar vintern!!!   Ljusare blir det ju definitivt!

Här hos oss blommar kärringtanden.....

 

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards