Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Birgitta - 29 oktober 2013 08:48

Nu har jag hållit mig borta från bloggen i prick en vecka. Har helt enkelt inte haft tid - och egentligen inget att skriva om heller. I alla fall inget som handlar om uretrit.

Våra vänner hade verkligen otur med vädret när dom var här. Fyra dagar dagar med nästan konstant mulet och med spöregn dom två sista dagarna.

Så fort dom rest sken solen igen.....


Det enda soliga - i min värld - var att när väl skovet lagt sig på måndagkvällen så höll det sig helt borta - och gör så fortfarande. Det är nästan lite 'kors i taket' vad bra jag mår......   En hel vecka nu utan minsta antydan till uretrit.   Visst är det märkligt hur olika man kan må från en dag till en annan.

Ena dagen smärta, kramper, trängningar - nästa dag inget av detta. Jag som när jag är dålig - och ibland däremellan också för den delen - behöver gå på toa en gång i timmen eller oftare - har nu inte tänkt ordet toalett på fem timmar ibland!!!


Man ska inte ropa hej - jag vet - men man kan väl få vara glad???


Hoppas detta välsignade tillstånd varar riktigt länge.  Idag kommer nästa besök - och på fredag ett annat. Vill vara frisk länge nu!!!


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards