Alla inlägg den 28 september 2013

Av Birgitta - 28 september 2013 13:06

Ljuva, underbara liv utan ett smärtande, krampande och trängande urinrör. Där befinner jag mig äntligen igen.

Undrar om alla som sluppit uppleva ett uretrit (eller IC för den delen) helvete förstår hur oerhört lyckligt lottade dom är?  Troligen inte!!   Innan man blir sjuk så är det så självklart att vara frisk.  I alla fall när det gäller dessa regioner av kroppen. En och annan UVI kanske - men då äter man ju bara lite antibiotika  så är problemen borta. Detta kroniska elände var för mig fullständigt främmande innan jag själv drabbades.


Men som sagt - just precis idag - och igår - mår jag förträffligt.


På onsdagar och lördagar är det marknad här i närheten av vårt hem och vi har gjort till en liten vana att gå dit och förse oss med vårt behov av frukt, grönsaker, blommor och ost. Framförallt blommor kan man köpa riktigt billigt. Dagens bukett blev 20 rosor - för 4 EURO. Hur länge dom står återstår att se...... Vackra är dom i alla fall:

 

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards