Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Birgitta - 5 mars 2013 22:44

Jag jublade lite för tidigt - tyvärr.

Idag har jag haft en ganska jobbig uretrit-dag, men tjurig som jag är har jag än så länge avhållit mig från Betapred.


Jag inser att jag kör med dubbla budskap - eller snarare att jag är lite kluven - när det gäller Betapred. Ibland tycker jag att det bästa är att ta det så fort jag får känningar av ett skov - och ibland vill jag försöka klara mig utan så länge som möjligt.

Att jag dragit på det denna gång är att jag fått en fix idé att det ska gå åtminstone två veckor mellan Betapred-omgångarna. Och i morgon är det två veckor sedan jag började senast.

Kanske, kanske får jag ta en dos nu i kväll. Det beror på hur det känns när jag ska sova. Om det gör alltför ont så är det bara att ge upp.


Min dröm är fortfarande att jag ska få mer än 1½ vecka mellan skoven - det är väl inte för mycket begärt??


Min lilla Yaris var mer attraktiv än jag trodde - första spekulanten hörde av sig redan en timme efter att annonsen kom ut på Blocket och hon bestämde sig för att köpa efter att ha kört en sväng i går kväll. Och det har ringt och mailat ca 15 personer till. Kanske sålde jag den för billigt???

Lite sorgligt blir det att lämna den - den har tjänat mig troget i åtta år.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards