Alla inlägg den 22 november 2012

Av Birgitta - 22 november 2012 22:31

Jag är ju en golf-galning, det kan inte någon som läst min blogg ha missat.

Det trista med att vara en golf-galning i det här landet är ju att golfsäsongen är alldeles för kort. I alla fall i den del av landet jag bor i. Nere i Skåne har dom (ni) det annorlunda.

Men här i Stockholms-trakten - och längre norrut (ex Rättvik) - är banorna stängda för denna säsong. Ingen golf!! Om man inte tar sig till en inomhus-hall och ställer sig att slå bollar mot ett nät.... Hur kul är det???


Så  - vad gör man när abstinensen blir för svår att hantera? Jo - man beger sig till golfbutikerna!!

Och just denna helg är det extra kul: stor golfrea på Bilia (!!) vid Haga Norra. Gissa vem som slank in där idag - på vägen till Sollentuna för att hämta barnbarnen på dagis??

Hittade urhäftiga golfskor som kostade nästan ingenting.

Fast - nu längtar jag ännu mer efter nästa års golfspel.......


Och uretriten sover sött!!


 





Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards