Alla inlägg den 8 november 2012

Av Birgitta - 8 november 2012 08:36

Sådärja - äntligen kunde jag skriva en nolla igen i samtliga kolumner i min lilla statistikfil. Med andra ord - skovet är över för denna gång och jag mår som en prinsessa igen.


Nu gäller det att njuta av livet. Lunch i stan med gammal kollega t ex - inte helt fel.....


För M är det lite värre idag. Han har ju problem med sin rygg och trots ett antal operationer är han ännu inte bra. Så - tidigt i morse körde han iväg till Ryggkirurgiska Kliniken utanför Strängnäs igen. Idag ska dom göra ett s k smärttest på honom. Är förmodligen precis lika trevligt som det låter.  Går ut på att försöka hitta exakt var han har ont. En smärta som inte går att se på röntgen. Förhoppningsvis blir dom kloka av denna test och kommer på vad dom kan göra för att lindra hans plågor.

Jag har sagt det förr - och säger det igen: ingen kommer undan. Alla får vi någon skit att dras med. Förr eller senare......



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards