Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Birgitta - 23 augusti 2012 08:38

Idag har vi bröllopsdag!!!   32 år!!!!

Ikväll blir det middag på en av dom trevliga restaurangerna i Tällberg.


Tyvärr vill inte min förkylning ge sig av. Enveten sak. Nu är det snart två veckor med trasig hals, kraftig hosta, tjock skalle och rinnande ögon. Men ingen feber....

Är lite ledsen idag.  Det är prick en vecka sedan jag hade illröda, variga ögon och fick salva för det. Salvan skulle i flera gånger om dagen - plus två dagar efter att symptomen var borta.

Igår var första dagen jag INTE la in salva i ögonen - och idag rinner dom igen...... Skit!!   Måste jag börja om igen?? Eller ska jag ta kontakt med Vårdcentralen??  Det kanske är något bakteriellt som orsakar min förkylning så jag måste få någon antibiotika för att bli av med det. Jag är väldigt restriktiv med antibiotika i vanliga fall - tycker att kroppen ska läka sig själv från vanliga förkylningar. Men - det här verkar ju aldrig ta slut.


Min uretrit fortsätter att vara frånvarande - förutom nu i natt. Hade inga smärtor, men det var ett förfärligt springande på toa hela natten. Nu känns det bättre igen. Blir det inte värre än en jobbig natt så är jag fortsatt glad.


Jag har fattat ett beslut.

Det är slutbloggat för min del från och med nu.

Den andra oktober är det tre år sedan jag började och nu känns det som att jag inte har mer att ge.

Web-sidan och forumet kommer att leva vidare.

Framförallt forumet som har blivit ett sätt för alla uretritdrabbade att kommunicera och utbyta frågor & erfarenheter och där kommer jag att vara aktiv - när jag har något att dela med mig av.

Mailadressen finns också kvar - så det är fritt fram att skriva mail till mig - och få svar.


TACK alla ni som läst min blogg och som peppat mig när jag varit nere, gett mig tips, lagt frågor och kommentarer.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards