Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Birgitta - 13 augusti 2012 09:43

Vid några tillfällen har jag och några andra kvinnor konstaterat att vi aldrig blir 'normalsjuka' nuförtiden.

Själv har jag inte varit förkyld på åratal, och aldrig drabbats av influensan. Jag vaccinerar mig inte - och jag har dom senaste tre åren med jämna mellanrum hämtat barnbarn på dagis och torkat snoriga näsor.

T o m när M varit dålig och legat och snörvlat i sängen bredvid mig har jag varit 'immun'.

Vi har spekulerat i om det kan vara så att den kroniska uretriten hindrar annat att få fäste i kroppen.


Nu har denna teori spruckit!!


Jag är genomförkyld. Halsen känns som ett öppet sår och jag hostar och skräller så jag skrämmer mig själv.


Eller - är detta ett tecken på att den kroniska uretriten håller på att lämna mig?


De enda uretritproblem jag har haft den senaste tiden är lite morgonsmärta/irritation/sveda emellanåt  - inte varje dag - och att jag fortfarande måste gå på toa oftare än 'normalmänniskor'. Något jag faktiskt kan leva med.


Just nu känner jag mig ganska ynklig, sitter här med en kopp varmt honungsvatten och har inte ork att göra något överhuvudtaget...... Trots att solen lyser och luften är varm och skön vill jag bara hålla mig inne, ligga på soffan och blunda.

Precis som när jag varit mitt i ett elakt uretritanfall.


Som sagt - är det inte det ena - så är det det andra, sa flickan som blödde näsblod........





Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards