Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Birgitta - 26 juli 2012 07:59

Jag badade i havet i går!!

Visserligen bara i ca en halv minut - och jag stod länge med vatten upp till mina lår och funderade på hur klokt det egentligen skulle vara att kliva ner helt.

Uretriten var ju inte borta precis.....

Men till slut kunde jag inte låta bli, hoppade i, tog några flämtande simtag innan jag klev upp och snabbt drog av mig baddräkten.

Sedan satt jag med ett badlakan om kroppen på den varma stenhällen och bara njöt.

Och - min uretrit försvann!!! I alla fall nästan...

Jag som trodde det skulle få helt motsatt effekt.

Sedan det doppet har jag inte haft ont - däremot har jag sprungit på toa en gång i timmen hela natten - men det gör jag ju ofta i vanliga fall också. Jag menar - utan havsbad.


Öland visar sig verkligen från sin allra bästa sida. Om det är så här det brukar vara på denna lilla långsmala ö - under sommaren - då förstår jag att så många vill hit.

 


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards