Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Birgitta - 20 juli 2012 16:14

Nu är det nästan exakt en månad sedan jag senast tvingades stoppa i mig några doser Betapred.

Dessutom har jag under denna månad träffat min urolog - utan att behöva ta någon Dermovat-behandling.

Och - jag fortsätter att må helt fantastiskt underbart!!

Vad är det som hänt? Eller händer??

Hur länge ska detta hålla i sig måntro??

Länge, länge hoppas jag.

Jag undrar bara vad som ligger bakom detta.

Är det ett års Arcoxia?

Är det fyra månader utan kolhydrater?

Det enda jag vet att det INTE beror på är sommarvärmen - för det har vi ingen i år.

Men jag njuter av mitt uretrit-fria liv.


Dagens äventyr:

Dotterns sambo ville fiska, så fiskekort inköptes och vi drog till en liten tjärn där det finns inplanterad ädelfisk.

Rastlösa mig klarar inte att stå och stirra på ett flöte, så jag började vandra runt lite och hittade till min stora glädje lite hjortron - och några små kantareller.

Vandrade runt i sankmarkerna tills jag råkade trampa rakt ner i ett djupt, vattenfyllt hål. Sjönk ner ända till låret med ena benet, höll knappt på att komma loss, och efter detta äventyr  fick jag hälla ut några liter vatten ur ena stöveln - och sedan var det slutplockat av skogens läckerheter. Hela jag var plaskvåt.

Och ingen fisk fick vi heller......

Men en vacker naturupplevelse blev det:

 

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards