Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Birgitta - 4 juli 2012 07:59

Äntligen, äntligen, äntligen kom det en dag där både väder och kropp var på topp!!!

Igår hade vi strålande sol, varmt - hela dagen - och en trevlig golfrunda utan den minsta smärta eller trängning.

Vi spelade på Leksands golfbana med våra goda vänner och efter tre timmar när jag passerade en bajamaja sprang jag in i den - fast jag egentligen inte behövde (av gammal vana antar jag.....)

Dessutom gjorde jag en fantastisk birdie på det sista hålet, ett ganska långt par 4-hål som börjar med ett brett vattenhinder, sedan går uppåt mot en green som är omgiven av en massa bunkrar.  Mitt utslag var väl inte det bästa, men jag kom över vattnet med 15 meter till godo, sedan slog jag ett underbart fairwayslag med min trä-trea och fick till en smäll så att bollen for spikrakt uppåt, landade framför green och rullade till två meter från hålet - och slutligen satte jag putten!!!!   Wow!!!  Mitt bästa på länge...... Kommer jag aldrig att glömma!!


Idag däremot sitter molsmärtan där igen,  så något har hänt i kroppen i natt. Och det är inte bara lite irritation utan det gör rejält ont.

Lite desperat klev jag in i duschen redan innan morgonkaffet för att försöka spola bort det onda med varmt vatten på magen - men det hjälpte inte.

Ibland brukar ju det onda släppa med kaffe och ett stort glas vatten - så det är den kuren jag håller på med nu.

Vi får väl se hur det fungerar idag.


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards