Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Birgitta - 26 maj 2012 08:43

För väldans längesedan kände jag en gammal dam som alltid slängde en massa ordspråk omkring sig. Ett av hennes favoriter var detta: Är det inte det ena så är det de andra, sa flickan som blödde näsblod.


Kan appliceras på mig just nu. Ryggen blir bättre occh bättre. Inte läge för några golfrundor än och jag rör mig fortfarande väldigt försiktigt, men det går helt klart åt rätt håll. Jag har t ex inga problem med att sätta mig eller ställa mig upp längre.

Men däremot har uretriten slagit till med full kraft i natt. Började ana den i går kväll och plockade fram min värmedyna igen (tänk att åka på semester till södern med värmedyna!!) - men den bryr sig inte min uretrit om den här gången. Möjligen är det tack vare den som jag trots allt bara varit uppe två gånger - men smärtan som brinner i underlivet just nu kräver Betapred.


Det där med att man blir bättre i uretriten när man befinner sig på varma ställen tror jag inte alls på......


Idag reser vi hem igen. Jag har förstått av väderprognoser och goda vänner att det varit varmt och skönt hemma också - men tydligen ska det ta slut nästa vecka.

Himla tur att vi haft det skönt här också.

För att inte tala om hur upplyftande det är för själen att varje morgon - vid sju-snåret - dra undan gardinerna och ha denna utsikt att njuta av (jag har inte doppat mig i någon pool, vare sig den ute, den inne eller jacuzzin….):

 

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards