Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Birgitta - 10 maj 2012 09:47

Nu leker livet igen!!!

Kände inte av min uretrit på hela dagen igår – och natten till idag har jag bara varit uppe två gånger. Så skönt!!


Man kan säga vad man vill om ett uretrit-liv - men det blir i alla fall aldrig enahanda. Även om det vore trevligare om variationerna inte bestod av smärttoppar som man knappt står ut med.


Det här med att 'fånga dagen' - ett kanske överanvänt begrepp - känns extra viktigt när ett elakt skov är över. Nu gäller det att passa på göra roliga saker innan eländet slår till igen.

Idag blir det lunch med en gammal kollega inne i stan och tvätt-stugan i kväll. Det sista kanske är lagom kul - men det är definitivt roligare när man inte har ont.


Dessutom ska jag åka och vara kund i den Second Hand-butik där jag numera arbetar två dagar i veckan. Igår såg jag ett riktigt läckert stycke tyg som kommer att bli en jättesnygg duk till mina utemöbler i Rättvik. Det tygstycket ska jag bara ha......


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards