Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Birgitta - 8 maj 2012 22:12

Puh - gårdagen blev riktigt jobbig. Kramper och sylvassa smärtor - hela dagen.

Jag fick visserligen en Dermovat-dos på morgonen, men märkte ingen större effekt under dagen. Men jag vet ju att det ibland tar en eller ett par dagar innan det gör nytta.

Framåt eftermiddagen - när jag knappt stod ut längre - tog jag en dos Betapred.  Inte ens det gjorde nytta direkt.

Klockan tre i natt var jag tvungen gå upp och ta fram värmedynan....


Men - i morse var det skarpa otäcka borta. Kvar fanns bara den välbekanta molvärken. Jag hällde i mig två brus-Alvedon, körde till Bilprovningen med min lilla Yaris (som klarade sig utan anmärkningar), körde igenom en biltvätt för att den skulle bli ren och fin - och när jag kom hem igen mådde kroppen riktigt bra.


För att riktigt testa - och eftersom det var min lediga dag och solen sken (fast det blåste snålkallt) - så körde jag till golfbanan och gick 18 hål, alldeles för mig själv. Och jag njöt. Av solen och av att kunna gå utan problem igen!!


Och - som extra grädde på moset har jag varit på tjejmiddag inne i stan nu i kväll. Och knappt noterat mitt urinrör på hela kvällen.


Tänk så olika det kan vara, från en dag till en annan......


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards