Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Birgitta - 7 maj 2012 06:50

Idag är det dags för ett läkarbesök igen - och denna gång tänker jag varken avboka eller säga nej till en behandling.

Idag BEHÖVER jag en dunderbehandling!!


Kan någon förklara för mig hur det kommer sig att jag efter en nästan helt smärtfri söndag och en skön natt med bara ett enda toabesök vaknar med vidriga, brännande knivsmärtor i urinröret!!!

Just nu har jag faktiskt så ont så jag undrar hur jag ska kunna ta mig till min läkare, inne i stan. Har tid kl 8:40. Bil måste det bli - men även garaget är en liten promenad bort. Hur ska det gå?

Det här skulle alla politiker känna på som tycker att det ska vara helförbjudet med privata bilar inne i stan. Att man alltid ska gå, cykla eller åka kommunalt. Jag gillar alla dom tre alternativen - men ibland gör ju kroppen så ont så det enda som är möjligt är att ta bilen.....


Sitter och funderar på om jag ska peta i mig AZO-standarden. Men tror faktiskt jag ska lugna mig tills jag har pratat mer med min läkare om det. Ska ta med en förpackning idag och visa henne.


Isch!!!   Det här var inte kul!!!!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards