Alla inlägg den 21 april 2012

Av Birgitta - 21 april 2012 14:09

Vi for aldrig norrut i går utan höll oss här nere söder om själva staden. Men även hit kom åskvädret på eftermiddagen.

Åskoväder blir verkligen maffiga på dessa breddgrader....


Men - min stora upplevelse igår var AZO-standard, eller 'Urinary Pain Relief' som den version jag köpte heter.

Det fungerade verkligen. Dom ilvassa smärtorna kom farande vid frukostdags igår morse, så vid åtta-tiden tog jag dom första två pillrena - och vid tio var jag helt smärtfri!!   Även trängningarna höll sig lugna under dagen.

Och smärtorna håller sig fortfarande borta. Troligen spelar mina cortisondoser en viss roll i det också.

Natten har varit halvjobbig - har nog varit uppe fyra gånger - och det är lite för ofta, men annars mår jag riktigt bra just nu.


Tänk - ett smärtstillande medel som fokuserar på urinvägarna. Så genialiskt. Varför finns inte detta i Sverige?

Jag har en bekant inom Apoteksvärlden - ska faktiskt ta kontakt med henne och diskutera detta.

Nog om detta nu - allt som händer kring detta kommer jag i fortsättningen att skriva på forumet.


Idag ska det bli skoshopping!!  Det finns en helt enorm skoaffär här som heter DSW, stor som en fotbollsplan. Det är någon form av outlet och man kan hitta urhäftiga skor till bra priser. Ska frossa lite där idag.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards