Alla inlägg den 9 april 2012

Av Birgitta - 9 april 2012 07:19

Kors i taket!!

Två nätter med bara ett toabesök/natt OCH två hela dagar utan den minsta antydan till uretrit!!

Tror knappt att det är sant!

Inte ens lite irritation.

Ingenting!!

Underbart!


Så synd att det fortfarande är så pass kyligt ute så att golfspel inte är aktuellt. I förrgår var det t o m för kallt för en vanlig promenad.

Vi började väldigt ambitiöst med att bestämma oss för att GÅ till stora mataffären och handla hem påskens mat. Men det blåste så snålkallt att efter 500 m vände vi, gick hem igen och tog bilen. Det blev den dagens promenad.

Ynkligt kan tyckas.

Igår höll vi ut lite längre.


Just nu är det en alldeles molnfri himmel utanför mitt fönster, men det stundar andra tider. Jag ska sätta mig på tåget till Gbg idag för att besöka min syster några dagar - och väderprognosen för Gbg visar regn, regn, regn. Hela tiden!!

Varför har ni sådant väder i Gbg?  Nästan jämt?

Jag känner på mig att det kommer att bli en dyr resa - kan man inte vara ute så hamnar man i affärer. Så är det bara. Får väl bryta av med ett eller annat museibesök också....


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards