Alla inlägg den 3 april 2012

Av Birgitta - 3 april 2012 07:50

Jag höll på att bli galen i natt. Vet inte vad som satte igång det hela, men första halvan av natten var jag nog på toa en gång i halvtimmen - och skvätte ur några droppar.

Gårdagen var rätt OK - men det låg en dov irritation och störde mig hela dagen. Kanske var det föraningen till nattens springande.

Det tär på humöret - och krafterna.

Skulle vilja få sova en enda hel natt någon gång.

Har inte hänt på så många år så jag tappat räkningen.


Men - jag ska inte klaga. Mitt uretrit-liv är så mycket behagligare nuförtiden än vad det var för bara tre år sedan.

Det här går trots allt att leva med.


Nu har vi bestämt ett datum för en liten uretrit-träff. Det blir på kvällen den 29 maj. Mer info kommer att finnas på forumet.


I söndags fick jag äntligen träffa lilla Polly, dvs den mops-valp som min dotter P och hennes sambo hämtade nere i Skåne och kom hem med i lördags. Åtta veckor gammal - och så söt.....

Här nosar hon på mina fötter

 

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards