Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Birgitta - 31 mars 2012 08:30

Man skulle kunna tro att det redan är april - för den här senaste veckan har vi haft rena aprilvädret.

I början av veckan vandrade jag i solsken på golfbanan och njöt av värme, igår eftermiddag kom det världens hagelstorm över Stockholm och just nu snöar det utanför fönstret.

Vad är detta??

Visst ja - aprilväder kallas det......


Igår eftermiddag hämtade jag mina barnbarn på dagis och det blev mitt blötaste äventyr på länge. Det spöregnade när vi gick hem, en promenad på ca 10 minuter.

Jag hade två paraplyer med mig, som dom små la beslag på och själv blev jag plaskvåt. Mitt naturligt spikraka hår var just nypermanentat - så ni kan ju ana hur jag såg ut i håret efter denna vandring.


Men kroppen mådde så bra igår, hela dagen. Nollor i alla kolumner.

Idag är det lite värre igen, men det kanske bara är den alltför vanliga morgonsvedan.

Jag dricker mitt stora glas vatten, några muggar kaffe och hoppas att svedan sjunker undan så småningom.


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards