Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Birgitta - 17 mars 2012 18:01

Äntligen tror jag att jag vågar andas ut.

Nu är det över för denna gång.

Men - det  behövdes en dos Betapred......

Jag försökte verkligen klara mig utan , men i torsdags eftermiddag när det var dags att åka in till stan och min portugisiska kurs, då stod jag helt enkelt inte ut längre.

Och - som så många gånger förr så gjorde det susen.

Har inte vågat jubla tidigare - men nu känns det verkligen som att det har lugnat ner sig.

Hela urinröret, t o m hela underlivet,  känns avslappnat på något vis.

Skönt.


I går kväll drog M och jag in till stan (händer inte ofta nuförtiden....) och gick på ett s k 'artist talk' på Fotografiska. Dvs ett litet event i samband med öppnandet av en ny utställning. Den här gången var det en äldre herre som var 'the artist', nämligen en man som heter Steve Schapiro'. Han är den som bl a tagit dom berömda bilderna från filmen Gudfadern och Taxi Driver, plus en massa bilder av Muhammed Ali, Barbra Streisand och andra celebriteter. Började sitt fotograferande när han var väldigt ung, blev känd på 60-talet och är nu närmare 80 år.

Men vilken pigg 'gubbe', och rolig att lyssna på.

Jag t o m köpte en av hans böcker - och fick den signerad. Har sagt det tidigare, men här kommer det igen: om ni inte har besökt Fotografiska på Stadsgårdskajen - då har ni missat något häftigt. Gå dit!!

(www.fotografiska.eu)

Jag brukar inte lägga upp bilder med folk - men kan inte låta bli att ge er ett bildbevis:

 

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards