Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Birgitta - 11 februari 2012 07:11

Nu går det inte längre.

Jag måste nog börja stoppa i mig Arcoxia igen.

Har dom senaste dagarna insett att kroppen behöver det för att slippa uretrit-känningar.


Jag har verkligen försökt att klara mig utan, men jag märker hur obehagen i urinvägarna eskalerar hela tiden.


Det började så smått med att jag fick gå lite oftare på toa, men inga andra problem.


Sedan kom irritationen smygande, först bara lite dovt och inte hela tiden, men nu sitter den där konstant.


Fortsätter jag så här så sitter jag snart här med min gamla välbekanta smärta och mina hemska kramper  - och dit vill jag definitivt inte igen.

Jag vill tillbaka till hur jag hade det under andra halvan av januari.

Himmelrike!!!


Så - jag har bestämt mig!!


Ska samtidigt kolla  mitt blodtryck - och börjar det dra sig uppåt igen är de bara att ringa Vårdcentralen och boka en tid.

Trist - men jag tror det här är nödvändigt för att hålla uretriten borta.


Nu är kaffet färdigbryggt och jag ska sätta mig och läsa tidningen. Bästa tiden på dagen tycker jag, det är tyst och stilla och börjar ljusna utanför fönstret.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards