Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Birgitta - 5 februari 2012 10:25

Minus 17 grader.

Nu är vargavintern här.

Men ut ska jag.

Här kommer lite mer om mina mameluck-bekymmer denna vinter.

Fick ju ett tips att man kunde hitta yllemamelucker på Lindex, så  nu i veckan sprang jag runt på flera butiker, men dom var slut överallt.

Slutligen hittade  jag liknande på Åhléns.

Men även denna sort är tunnare än mina gamla hederliga - som ligger i Rättvik...

Löste problemet på följande sätt: tog på mig dubbla par.  Dvs både dom jag köpt på Twilfit OCH dom jag köpte på Åhléns.

Fungerar!!


Irritationen som dök upp för några dagar sedan verkar bara ha varit ett skrämskott. Har fortfarande inte rört Arcoxian - nu är det en vecka sedan jag tog det senast - och jag fortsätter må oförskämt bra.

Har för säkerhets skull ringt och pratat med Vårdcentralen - så om jag måste börja med dessa piller igen och blodtrycket börjar röra sig uppåt så ska jag besöka dom så fixar dom något som håller blodtrycket nere.


Husara - om du läser det här så har jag fått en fråga som bara du kan svara på: hur länge åt du Arcoxia innan den gjorde nytta?

För mig tog det ungefär ett halvår.



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards