Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Birgitta - 23 januari 2012 06:54

Nu har vi fått vinter.

Har inte bestämt än som om jag skrika jiiipiii eller stöna lätt......


På den positiva sidan står att det blir så mycket vackrare när allt är vitt, och ljusare.

På den negativa att det blir så kallt!!!

Inte bra för ett känsligt urinrör!!


Jag har kunnat konstatera att dom lite tunnare, tjusiga  mameluckerna som jag köpte på Twilfit i höstas helt enkelt är för tunna när kylan kryper under nollstrecket. Då behöver jag verkligen dom tjocka, rejäla som jag köpt på Hälsokostbutiken.


Tyvärr har klantiga mig - av någon outgrundlig anledning - lämnat båda mina par uppe i Rättvik, i stugan. Det är i alla fall mina enda förklaring till att jag inte hittar dom någonstans i lägenheten. Har letat som en galning.

Så det blir att bita i det sura äpplet och inhandla ytterligare ett par.  


Nu när jag äntligen har fått hyfsad ordning på min kropp och mår så bra så gäller det att vara rädd om den.  Vill inte tillbaka till den tid när jag hade ett eldklot konstant brinnande i mitt underliv.


Hur stod jag ut??? Gissa om jag är glad varje morgon jag vaknar och känner hur lätt och smärtfri min kropp är.


Nu är det dags för veckans första arbetsdag!!



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards