Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Birgitta - 18 januari 2012 22:48

Igår kväll sprack nollan.

Det kom sakta smygande och när det var dags att krypa i säng så gjorde det rejält ont.

Hällde i  mig en av mina mirakelkurer - två brus-Alvedon i ett halvt glas vatten.

Natten blev sisådär, och när jag vaknade tidigt i morse så gjorde det ännu ondare.

Tog en dos till av mirakelkuren.

Den kraftigare varianten - dvs Betapred - den sparar jag tills det blir ännu värre.


Som tur var hade jag just i morse en tid hos min urolog, en tid som jag så sent som i går morse allvarligt funderade på att boka av eftersom jag mådde så bra. Men jag har gjort sådana avbokningar tidigare och ångrat mig så den här gången tänkte jag att även om jag mår bra så kan jag ju gå och prata lite med henne. T ex om det förhöjda blodtrycket och Arcoxian.

Himla tur att jag inte bokade av.

Blev fulladdad med Dermovat.

Hela dagen har jag gått med ett smärtande urinrör, men nu sent på kvällen verkar det som att cortisonet börjar göra nytta.

Skönt!!


Vad gäller Arcoxia så 'bestämde' vi att om jag får ett längre dåligt skov och inte har någon möjlighet få Dermovat, så kan jag öka dosen lite, ex ta 90 mg/dag, nu tar jag 60, tills inflammationen lugnar ner sig, och då återgår jag till den lägre dosen.


Good enough - jag kan leva med det.....



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards