Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Birgitta - 17 januari 2012 08:22

Att jag är korkad - det har jag redan dokumenterat flera gånger här i bloggen.

Dessutom kan jag emellanåt vara en slarvlisa.

Igår kväll blev det dessutom helt klart att jag är en riktig klatterpella.......


Tänkte vara lite duktig - men det blev precis tvärtom.


Satt här vid PC´n och ville skapa en ny folder i min uretrit-mailbox för att där samla de mail som kommit in angående den eventuella uretrit-träffen i vår.  Det har redan kommit några.

Min mailbox ligger egentligen i Surftown, men sedan har jag (eller snarare M) kopplat den så att alla mail med automatik går över till Outlook, för det är mycket enklare jobba i den miljön.

Så - jag skapade en ny folder i Outlook som jag kallade Uretrit träff 1. Och det gick som en dans. Men det som jag tyckte verkade lite konstigt, när jag klickade på denna folder för att börja föra över några mail, var att där låg redan en massa mail. Massor. Undrar hur dom kom dit?? En massa skräp som jag helt enkelt tog bort. Utan att titta närmare på dom.

Jag öppnar ALDRIG mail som ser konstiga ut.

Och utan att jag riktigt förstod vad som hände råkade jag deleta hela min inkorg.

Stön!!

Jag trodde att det av någon märklig anledning bildats en kopia av allt annat när jag skapad den nya foldern, men det verkar som att den nya foldern bara blev en annan dörr till alla mailen.


Lite tur i eländet är att allt ligger kvar på Surftown, så inga mail är helt borta, men jag har skaffat mig (och M) en massa extra arbete.....


Och alltså fått bevisat att jag är en riktig klatterpella......


Men - jag MÅR bra!!!  Vaknat efter andra natten i följd där jag inte varit uppe en endaste gång mellan sänggående, vid 23:45-tiden, och uppvaknande, vid 06:15-tiden.


Livet är just nu underbart!!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards