Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Birgitta - 15 januari 2012 10:34

Nu har snart halva januari sprungit iväg och jag måste säga att 2012 har börjat riktigt bra.

Min uretrit är nästan obefintlig. Trots att jag halverat min Arcoxia dos....

Tänker inte fundera så mycket på varför det är på det viset, men jag njuter av min - för det mesta i alla fall - smärtfria kropp.

Underbart!

Uretriten har hållit sig så borta så jag har t o m glömt bort att föra min lilla statistik. Har inte fyllt i något enda i januari.

Sitter just och funderar på hur jag ska göra. Ska jag ta upp min bortglömda tråd - eller ska jag strunta i det?

Varenda dag (nästan) i två års tid har jag ju bokfört vilken nivå av smärta, kramper och trängningar jag haft och hur många nattliga toabesök jag tvingats upp till. Plus att jag har noterat när jag varit så dålig så jag stoppat i mig Betapred.

Förutom att lägga ut månadsstatistiken här på bloggen har jag printat ut och tagit med och visat min läkare hur den senaste tiden varit.  Och det har varit ganska bra. Det är mycket enklare att förklara hur jag har mått när jag kunnat visa siffror och kurvor än om jag bara skulle berättat. Man glömmer ju så fort.


Ska nog ta upp tråden.....ibland sitter jag och tittar igenom hur min uretrit-utveckling sett ut under de här två åren. Ganska intressant faktiskt - och jag ska nog köra det här året ut också. Mallarna är redan fixade för varje månad, så det är bara att fylla i. Tar bara någon minut.....

Om någon vill ha mina mallar för att fixa egen statistik så skicka ett mail.


Nu till en annan sak:

Jag har fått ett förslag från en kvinna som bor här i Stockholm.

Hon undrar om jag tror det finns ett intresse av anordna en liten uretrit-träff.

Ett tillfälle när vi kan sitta ner och prata, berätta om våra erfarenheter, dela med oss av våra tips. Kanske också känna att vi är några som verkligen förstår hur det är att leva med uretrit.....


Så jag skickar frågan vidare:


Ska vi organisera en sådan träff någon gång i vår??


Skicka ett mail till kontakt@uretrit.se.


Finns det ett intresse så ska vi nog kunna ordna något.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards